fbpx

העגלה שלי

אין מוצרים בסל הקניות.

מגשי פירות זולים – מחיר וסוגים

הזמנת מגשי פירות זולים לאירועים מיוחדים

כשמתכננים לערוך אירוע מיוחד, אחד הדברים הראשונים שתשימו עליו דגש יהיה המזון שיוגש באירוע שלכם. אתם וכל מי שמפיק אירוע יהיה מעוניין שהמוזמנים יחוו חוויה קולינרית משובחת ושיזכרו אותה לאורך זמן. מגשי פירות זולים ומגשי אירוח הם הפתעה נעימה ואלגנטית במיוחד לאורחים שלכם, הם עשירים בקסם ומקוריות ותמיד יהיה ניתן לקלוע לטעמו של כל אורח.

מדובר במנות זעירות שמעוצבות במלוא היצירתיות שכל אחד ירצה לטעום מהם, כשהמגוון הוא רחב והטעמים מיוחדים להפליא. מגשי אירוח כמו, מגשי פירות זולים לאירועים, ירקות, מאפים וכו’, מתאימים לאירועים מיוחדים כמו מסיבות סוף שנה, אירועים עסקיים, ימי הולדת ועוד. כל זה יחד עם השפע, הנוחות, הגיוון, העיצוב והיופי, שם את מגשי האירוח במקום ראשון כאלטרנטיבת אירוח ייחודית ואיכותית.

סוגי מגשי אירוח                                                                                                 

מגש סושי פירות
מי לא אוהב סושי? מגשי סושי פירות זה מעדן לעיניים ולחיך! מגשי אירוח עם מנות סושי מבטיחים מנות מופלאות ואיכותיות, הם בריאים, אטרקטיביים למראה, צבעוניים ומגוונים.

מגש חלבי
לפני הכל מגש חלבי יכול לסייע ולפתור את עניין הכשרות. כל אחד אוהב להתענג על מגש גבינות משובח, פשטידות קטנות וכרכי גבינה בליווי ירק, אין גבול ליצירתיות שניתן להכניס למגש אירוח זה.

מגשי פירות
מגשי פירות הם מגשים שמוגשים עם הכי הרבה צבעוניות ומקנים אווירת בריאות ושפע. כל אורח יחטוף לעצמו משהו מהמגש ויתענג עליו. דעו כי הוזהרתם, מגש הפירות יתרוקן כנראה הכי מהר מכול מגש אירוח אחר.

מגשי אירוח מתוקים
מי לא אוהב מאפינס שוקולד, סופלה או מגוון של עוגות אישיות. במגשי אירוח מתוקים הרעיונות לא נגמרים, ניתן לעטר אותם ברטבים של שוקולד, פירות חתוכים, פחזניות ומגוון ריבות ועם הרבה אהבה.  

מגשי אירוח בשרי
מגשי בשר הם לרוב מגשים בעלי ניחוח יוקרתי. מתוך המגשים הללו מתאדה לו ניחוח בשר איכותי וטעים. מבחר הסוגים של הבשרים הוא רחב וזאת ניתן לבחור על פי טעמם של מארגני האירוע, מה שבטוח תאווה לחיך ולעיניים.

רוצים גם אתם להפתיע את האורחים שלכם במגשי פירות מעוצבים ודקורטיביים?
 
אצלנו בפרוטיז תמצאו מגוון של מגשי פירות בשלל סגנונות ועיצובים שיקשטו את כל האירוע בצבעים ובריאות.
צרו קשר כבר עכשיו בטלפון 03-5600502 ונשמח לסייע בכל שאלה ורעיונות עיצוביים לאירוע שלכם. 

x